czwartek, 30 maja 2013

Zabawy - czas na nie!

Morrora mnie otagowała więc zabieram się do roboty :) Ponieważ zakładając tego bloga obiecałam sobie, że będzie tu mało mojego życia prywatnego, odpowiedzi będą przystosowane do tego założenia :P Dziękuję Kochana, bo zmobilizowało mnie to do przeglądnięcia zdjęć :*

1.Codziennie widzisz... Małego Potworka, który mnie brutalnie rano budzi :)

2.Ubranie w którym mieszkasz: 

3.Ulubiona pora dnia.... gdy czas na kawkę :)

4.Coś nowego... nowy komplet biżuterii, o którym napiszę niedługo :P


5.Właśnie tęsknie za... SŁOŃCEM!!!


6.Piosenka, która za Tobą chodzi... 



7.Nagłówek Twojego tygodnia...

8.Najlepszy moment tygodnia...

9.Kim chciałaś być jako dziecko... Fryzjerką, strażakiem, psychologiem, księgową ... Teraz mi co innego w głowie :P

10.Nigdy nie rozstajesz się z ....


11.Co może znaleźć się na Twojej liście życzeń... wrócić tam! :)


12. Miłość od pierwszego wejrzenia... No wiecie co? Miało nie być prywaty :P hihi

13.Co robisz przez cały czas... Codziennie staram się uczyć paru nowych słówek po angielsku, przypinam je na tablicy korkowej przy biurku gdzie w sumie najczęściej urzęduję więc cały czas na nie patrzę i staram się zapamiętać :)


14. Zdjęcie tygodnia... aktualnie brak jakichkolwiek prócz robótkowych ...;/
15. Ulubione słowa....  
16. Najlepszy moment w roku... Boże Narodzenie ... na to czekam cały rok :) I 25.01 każdego roku...
17. Czy ktoś zawsze potrafi Cię uszczęśliwić... "Tak" - powiedziała tajemniczo :D

Dostałam też wyróżnienie od Boci! Dziękuję Ci bardzo Kochana:*

1. Kawa, herbata czy sok? kawa
2. Rozważna czy romantyczna? romantyczna
3. Kupione czy zrobione? zrobione
4. Podróżniczka czy domatorka? podróżniczka
5. Rodzime czy obce? rodzime
6. Dom w górach czy na nizinach? w górach :)
7. Wypoczynek czynny czy bierny? i to i to :)
8. Spacer po lesie czy po parku? po lesie
9. Pogoda słoneczna czy deszczowa? słoneczna!
10.Wolisz prezenty kupione czy samodzielnie wykonane? samodzielnie wykonane
11. Dramat czy komedia? komedia
To samo wyróżnienie otrzymałam również od Pasjoholiczek!
Dziękuję Wam bardzo;*

1. Miasto czy wieś? miasto
2. Szpilki czy tenisówki? tenisówki
3. Rzeka czy las? rzeka
4. Kolczyki czy bransoletka? kolczyki
5. Lato czy zima? lato
6. Zielony czy czerwony? zielony
7. Tradycyjna książka czy e-book? tradycyjna książka
8. Modelina czy masa solna? modelina
9. Jabłko czy banan? jabłko
10. Kawa czy herbata? kawa
11. O czym marzysz? tajemnica:)

No cóż dobrnęłyśmy do końca :) Dziękuję Wam bardzo za wspólną zabawę :*

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słowo :)