piątek, 30 sierpnia 2013

Kolejna porcja (jak na razie ostatnia) naparstków :)

Zapowiadana kolekcja naprastków dobiega końca jeśli chodzi o jej pokazywanie. Posiadam 73 naparstki jeśli dobrze liczę. Szybko poszło, uwielbiam ją i zamierzam ją gdzieś ładnie wyeksponować, co proste nie jest gdyż nie chcę zwykłych półeczek przeznaczonych na naparstki, chciałabym jedną dużą, ale już nad tym myślimy z K. więc może coś niedługo będziemy działać w tym kierunku.

Te okazy pochodzą z moich wakacji oraz z wakacji moich rodziców. Też dzielnie przeszukiwali stragany w poszukiwaniu coraz to nowszych naparstków.

Z wypadu do Krynicy:


Z nad Soliny gdzie byliśmy razem z Mariolą i jej TŻetem :)


I z Piwnicznej:


Tutaj już hurtowo pokazane naparstki przywiezione przez rodziców z Jastrzębiej Góry, Gdańska i Kaszub :)


Trzy moje ulubione poniżej :) Prawda, że piękne?










I dwa zwyklaczki, których wcześniej zapomniałam obfocić :) Były dodane do zestawów szyciowych.


Przybyły mi też dwa miniaturowe kubeczki!


A tu już caaaaała moja kolekcja :D Na razie w pudełku...


5 komentarzy :

  1. Wow! Kolekcja robi wrażenie! Ciekawa jestem w jaki sposób je wyeksponujesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje ulubione są już również moimi ulubionymi:) podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy jest ten wiatraczek:) Taka słodzinka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to się stało, że tutaj mnie jeszcze nie przywiało? :) Witam kolejną Zbieraczkę i oczywiście zapraszam do zaglądnięcia do mnie! Oczywiście już dodaję Twojego bloga do podglądanych. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słowo :)