środa, 19 grudnia 2012

Bransoletki z serduszkami

Powstało parę wężowych tworków z serduszkami ;) Fajnie się je robi ale myślę o jakimś większym projekcie, albo innych wzorach, bo w wykonywanie tych wkradła się już troszeczkę monotonia, a tego nie lubię :P


 TOHO Round 110: Silver Lined Cobalt

 TOHO Round 110: Opaque Jet

 TOHO Round 110: Silver Lined Teal

TOHO Round 110: Transparent Frosted Sugar Plum

Chciałam się też podzielić z Wami moją radością, ponieważ moje prace znalazły się w Galerii Prac na beading.pl !!!  Niezmiernie się cieszę!

PrtSc ze strony beading.pl


 ***

byle do jutra - kule styropianowe, których użyłam mają 10cm średnicy - także po dodaniu wstążki są dość spore ;)

7 komentarzy :

  1. Bardzo ładne bransoletki! Kojarzą mi się trochę z czasami gimnazjum, miałam podobne w kształcie rybki przyczepione do plecaka, bardzo je lubiłam i nawet chyba gdzieś na dnie szafy jeszcze je mam. :)
    Powodzenia!

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie te kule! Ale idealne jako ozdoba stołu ;) Mi udało się zrobić tylko dwie takie duże, na więcej nie miałam cierpliwości, wolę te mniejsze. No i gratulację prac w galerii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za życzenia świąteczne. Nie spodziewałam się. Kartka już nie zdąży dojść. Tak więc życzę Ci pełnych miłości, pokoju i radości świąt Bożego Narodzenia.
    Przepiękne wytworki i gratuluję wystawienia prac w galerii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne , mam nadzieję się ich nauczyć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słowo :)