sobota, 4 stycznia 2014

Zakupy kwiatów i owoców :)

Dzisiaj zapowiadany wczoraj posta zakupowy :) Ostatnio wpadłam na pewien pomysł związany z działalnością szydełkową i koniecznym elementem były kolorowe piórka. Sama mam jedynie w kolorze ecru, więc musiałam troszkę porozglądać się za kolejnymi. I jak tak się rozglądałam, jeszcze nie do końca pewna zakupu, wpadłam na all - i to był błąd! Bo znalazłam inne rzeczy w bardzo atrakcyjnych cenach, a część nawet z wyprzedaży, więc aż żal było nie wziąć porównując te ceny z innymi sklepami :) I tak skończyło się na takich oto zakupach:

- Kolorowych kwiatkach różnego rodzaju, gdyż mam zamiar zabrać się troszkę za scrap, ale wiem, że długa droga przede mną :)


- Owocki i warzywa! Nie mogę się wciąż na nie napatrzeć! Czyż nie są piękne?:)


-Listki, klamerki, serwetki papierowe, kryształki i serduszka do dekoracji :) Przyznam się, że na serduszka polowałam już od dawna!


- I główni sprawcy zamieszania - komplety piórek! Przy okazji trafiłam na jajeczka, które idealnie będą pasować na Wielkanoc :)


~~~~~~~~

Anna - Może troszkę, mam nadzieję, że utrzymam tempo a słoiczek będzie zapełniony po brzegi pod koniec roku! :)

mariola mazur- No wiesz, liczę, że jakoś sobie poradzą, bo dzisiaj doszła do nich kolejna partia kolegów :D

Edyta - Ja też jestem ciekawa, zrobiłam już kawałek, bo się nie mogę doczekać efektu końcowego, ale wiadomo do tego jeszcze troszkę (większą troszkę) czasu :) Niedługo post o moich postępach, także zapraszam serdecznie :) A jak idzie Twój ?

3 komentarze :

  1. Z niecierpliwością czekam na efekty pracy z użyciem wszystkich tych cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zakupy, czekamy na efekt końcowy.


    http://perfection-and-harmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, możesz mi napisać gdzie kupiłaś te jajeczka? tzn u kogo ja cały wczorajszy dzień szukałam....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słowo :)