piątek, 3 stycznia 2014

TUSAL 2014 (1)


Kolejny rok i kolejny TUSAL, tym razem prowadzony przez Lunę :) Ja swój słoiczek wybrałam od razu po ogłoszeniu tej zabawy i od tego czasu zbieram tam robaczki nitkowe, między innymi te z poprzedniej notki zdjęciowej :P Znajduje się też filc z ozdób świątecznych.... W kolejnym miesiącu będzie pewnie więcej robaczków! A co jeszcze? Zapraszam za niecały miesiąc :)

A jutro zapraszam na mały post zakupowy!

~~~~~~~~~~~~~~
mariola mazur - Pokręcony człowiek? hehe ! Nie większy jak Ty Mariolka :P

Anko - Dziękuję za wizytę i pozostawiony ślad :)  Pozdrawiam.

Anna - Tak, masz rację :P Ale już je tam jak widać zagoniłam z powrotem :)

Katrin - Już wróciły, chociaż nie łatwo je okiełznać :) Pozdrawiam serdecznie :)

Agnieszka - Dziękuję :) Na razie we mie jest dużo zapału do pracy i dość dobrze mi idzie :) Niedługo powinna pojawić się notka o  wieściach z frontu pledowego! Pozdrawiam :)

Paulyntolyna - Dziękuję! :)

Anita M - Również życzę Ci szczęścia w Nowym Roku! :) Dziękuję!

pomieszane-poplątane - Dziękuję, wzajemnie :) Spełnienia marzeń!

Dalia Klaudia - Dziękuję Ci bardzo :) Dużo szczęści na ten rok 2014 :)

bocia - Mam nadzieję, że tym razem uda mi się wyrobić ze wszystkim co sobie zaplanowałam - a jest tego powiedzmy... sporo! :P

3 komentarze :

  1. Odnośnie Twojego komentarza - Nie wiem o czym mówisz :D
    A na robaki to mogę Ci skitrać jakieś akwarium , bo widzę, że w słoiku mają strasznie ciasno :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że robaczków przybywa w niezłym tempie ;-) Sama jestem już ciekawa Twojego pledu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słowo :)