sobota, 6 kwietnia 2013

Ogłaszam candy!!! :D


Wczoraj jakimś cudem wygrałam konkurs u Cyber Julki - sprawiło mi to wielką radość i postanowiłam, że którejś z Was też chcę podarować coś co może wywołać uśmiech na twarzy :)

Do wygrania jest bransoletka wykonana z TOHO Round 110: Silver Lined Teal - wiem, że Wam się podoba, bo już pojawiła się podobna na blogu, koraliki różnego rodzaju, drewienka, serwetki do decu lub do kartek, guziki (w tym moje ulubione miniaturkowe w kropeczki), cekiny, wstążki, kaboszony, kółeczka różnej wielkości, karabińczyki, bigle etc...

A co należy zrobić?

ZASADY:

1. Należy dodać komentarz wyrażający chęć udziału w zabawie pod tym postem i dokończyć   zdanie  ,,Robótki to dla mnie..."
Liczę na Waszą kreatywność :)

2. Dodać podlinkowany banerek (zdjęcie powyżej) na pasek swojego bloga.

3. Osoby nie prowadzące bloga mogą wpisać informacje o candy na fb, nk i innych portalach. Proszę jednak aby mnie o tym poinformowały i zostawiły mail, abym mogła się w łatwy sposób skontaktować z daną osobą w razie ewentualnej wygranej.

4. Można zacząć obserwować mój blog - nie jest to konieczne, ale będzie mi bardzo miło :)

5. Zwycięzcę podam do 2 dni od zakończenia zabawy :)

6. Wysyłam nagrodę jedynie na terenie Polski, osoby z zagranicy mogą podać adres rodziny, przyjaciół itp.

7. Zapisy trwają do północy 31.05.2013.


POWODZENIA :)




Znajdą się jacyś chętni? :)

51 komentarzy :

  1. Witaj, chętnych pewnie będzie całe mnóstwo, ale ja z przyjemnością wezmę udział w zabawie.
    Robótki to dla mnie:
    ... sposób na zajęcie czymś rąk, gdy coś mnie martwi;
    ... najlepsza metoda "ucieczki" od zabrania się za sprawy "ważniejsze";
    ... styl wyrażania siebie;
    ... najlepsza forma upominku dla moich bliskich;
    ... przede wszystkim jednak pasja i sposób wyrażania swoich uczuć oraz możliwość rozwoju kreatywności.
    Banerek wstawiam tutaj http://myartkat.blogspot.com/
    A bloga obserwuję już jakiś czas i bardzo mi się podoba.
    Gratuluję wygranej i wręcz zazdroszczę tak pięknego upominku.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. ja udział wezmę tylko na myślenie jak na dziś dla mnie już za późno :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj zapisuję się do gry
    Robótki to dla mnie - lekarstwo na całe zło dnia codziennego, na ten codzienny pośpiech itp
    zawsze mam możliwość stworzenia czegoś z tzw niczego ... na ten temat mogę pisać i pisać.
    wiem jedno robótki są to moja pasja i sposób na stres

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za zaproszenie :) Chyba się zapiszę!
    Robótki to dla mnie najlepszy przyjaciel. Mogę z nimi płakać, śmiać się, rozmawiać, żalić się, spać, jeść, wyjść na spacer i pojechać na wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tym razem udziału nie biorę, bo z kreatywnością u mnie marnie ;p
    Gratulacje z powodu wygranej. Czekam na chwalipięctwo :D
    Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie dołączę do zabawy. Robótki to dla mnie sposób na odprężenie się. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście muszę się zapisać:)
    Robótki to dla mnie odskocznia od normalności i przeniesienie się do świata przyjemności, beztroski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ustawiam się w kolejce <3. Mam małe szanse na wygraną bo na pewno wiele osób się zgłosi, ale zaryzykuję.
    Robótki to dla mnie pasja, oraz chwile spędzone w cieplutkim domku, przy stole z moimi małymi "przyjaciółmi".
    http://maniaxyzhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się. Robótki to dla mnie coś nowego - coś czego chciałabym się nauczyć i być w tym dobra. Zawsze zazdrościłam ludziom uzdolnień plastycznych i ich kreatywności, wierząc, że nie nadaję się do tworzenia takich cudów. Jednak będąc na praktykach w świetlicy socjoterapeutycznej, gdzie wychowawczynie i dzieciaki tworzyły cuda, zaczęłam uświadamiać sobie, że nie taki diabeł straszny, jak go malują... Zaczęłam sama tworzyć niektóre przedmioty i okazało się, że podobają się innym. Z tego względu założyłam bloga, aby pokazywać to, co udało mi się zrobić, a co najważniejsze - szukać inspiracji u innych, a blogi są kopalnią wiedzy na temat rękodzieła. Bardzo przydałyby mi się takie wspaniałości, jakie oferujesz w candy - to byłoby coś świetnego na start. :)

    Podlinkowany banner znajduje się w specjalnej zakładce na moim blogu. Dodałam Cię do obserwowanych. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Robótki to dla mnie - zajęcie dla niespokojnych rąk, sposób na realizowanie pasji oraz metoda na odstresowanie. Ponadto wyczytałam gdzieś w necie, że robótkowanie znacznie podnosi poziom inteligencji i łudzę się, że i w moim przypadku tak się stanie.
    Banerek powieszony tutaj: epokapapierowa.blogspot.com
    Zaobserwuję z zaciekawieniem dalsze poczynania.
    Zapraszam na candy i łapanie licznika do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Robótki to dla mnie takie panie - żonki robotków czyli mężczyzn mechanicznych mniejszych od robotów :)
    słodkie te cukieraski więc ustawiam się w kolejce zapraszając do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z wielką przyjemnością wezmę udział w zabawie, jak również będę obserwowała bloga i zaglądała częściej:)
    Robótki to dla mnie:
    -szalony taniec twórczych myśli:)
    -niespodzianka, ponieważ często efekt końcowy rózni się od zamierzonego:)
    -dawanie życia nowym przedmiotom:)
    -sprawianie przyjemności(lub nieprzyjemności:) innym.
    -metoda na poprawienie samopoczucia
    -szybko biegnący czas, którego ciągle mi mało i mało:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Robótki to dla mnie chwile wytchnienia, spokoju, kiedy mogę się twórczo "wyżyć" i odreagować ciężkie dni ;) To po prostu pasja...

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam Twoje bystre oko u Julki podziwiam i podziwiac bede:)Sama jakos nie zauwazylam ale"calineczka "sni mi sie po nocach:)))
    A na candy jak mozna to ja bardzo chetnie sie zapisze.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem chętna... na twoje koraliczki .... a jakże . Robótki dla mnie magia jeszcze nie odkryta , puki co robię karteczki i szlifuję swój warsztat ale ciągle gdzieś podpatruje innych i marze by mieć czas na spróbowanie jeszcze czegoś innego ..... chodzi mi ostatnio po głowie sutasz .... decupage i zrobienie swojej biżuterii .... ciekawe czy starczy mi czasu w tym życiu .... pozdrawiam i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  17. Dopisuję się do zabawy:) A robótki to dla mnie sposób na życie, na oderwanie się od codzienności, to pasja, którą kocham:) Dzięki moim robótkom uwierzyłam w siebie, kiedy stanęłam na życiowym zakręcie. Wiem, że moje życie ma sens:) I dalej się rozwijam i z chęcią uczę się coraz to nowszych technik:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Robótki to dla mnie, pytanie niby takie proste ale jak się zaczyna dłużej myśleć to trudno coś sensownego napisać :)Więc moja wypowiedź będzie napisana w sposób bezsensowny :P
    No więc po pierwsze robótki dla mnie to chęć pokazania tego iż mimo że wszyscy szarzy ludzie tylko próbują coraz doskonalej wtopić się w tłum , ja przez to że tworze,unikam tego i próbuję coraz doskonalej wybić się z tego tłumu, lub pomóc zrobić to innym :)
    Po drugie robótki dla mnie to uniknięcie mody na "Japan Style" czy inne szybko rozpowszechniające się style rodem z wschodniej Azji.
    Po trzecie handmade to dla mnie również dowód na to że jak się bardzo chce to wszystkiego można się nauczyć. Tak było gdy zobaczyłam na pewnym angielskim blogu babeczkę z modeliny i stwierdziłam że wszystkiego można się nauczyć i próbowałam aż wyjdzie :)
    No i po czwarte rękodzieło to dla mnie również jest źródło zarobku ale z tym to akurat nie pewnie , bo czasem da się coś zarobić a czasem nie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie. A co do robótek to są one dla mnie chwilą wyciszenia się i zebrania myśli, wyrazem tego co siedzi we mnie w środku.
    Pozdrawiam serdecznie
    Zapraszam również do siebie na rozdanie: http://roznosci-vivien.blogspot.com/2013/04/koralikowe-candy-rocznicowe.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Z wielką przyjemnością sie zapisuję.
    Robótki dla mnie to coś czego przecenić się nie da, z nimi wiem, że mogę, potrafię i dam radę.
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. dla mnie robotki to oderwanie od codziennych zmartwien, zrelaksowanie sie, ale rowniez nie bede ukrywac sposob na zarobek;) zapisuje sie na cukieraski:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. zapisuje się na candy ^.^

    Robótki to dla mnie wyzwanie.
    Odpoczynek dla duszy,
    a dla ciała męczące doznanie.
    I gdy słyszą pochwały me uszy
    to wiem, że dobre być musi
    haftowanie, które podoba się nawet wybrednej Danusi :)


    podlinkowany baner na :
    http://siubzdziu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja się chętnie zapisze po te cudowności :)
    ,,Robótki to dla mnie..." - Swoiste relanium. Lubię usiąść i coś podziergć czy stworzyć. Wtedy dopiero się uspokajam, odpływa ze mnie całe zmęczenie i stres a życie staję się piękniejsze gdy jestem w "swoim żywiole" :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja chętnie przyłączę się do zabawy:)
    Robótki to dla mnie czas przyjemności, relaksu i odprężenia:)
    To zupełnie nowy, niezwykły świat, który niedawno odkryłam, a który co chwilę zachwyca mnie czymś nowym:)
    To również czas na kreatywne wyzwania:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Robótki to dla mnie sama radość i przyjemność, to chęć udowodnienia sobie i innym, że za grosik lub więcej ( czasami dużo więcej)świat może stać się bardziej kolorowy, że nuda nie istnieje a za to istnieją ludzie dla których robótki to jak dla mnie duża frajda ;-)
    Oczywiście "Chcę".

    OdpowiedzUsuń
  26. Robótki to dla mnie sposób na smutki
    wtedy gdy dzień długi i krótki,
    gdy słońce świeci i pada deszczyk...
    ...
    A kiedy biorę udział w candy przechodzi mnie emocji dreszczyk:-)

    Śliczne nagrody:-) Udostępniłam informacje na FB jako Johna Bravo.
    Pozdrawiam
    sciemarocznaniewidoczna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie wezmę udział w zabawie. Robótki to dla mnie odpoczynek od przyziemnych spraw i uspokajacze na skołatane nerwy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Robótki to dla mnie sposób na spędzanie wolnego czasu. Z chęcią dołączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapisuję się i ja zapraszam na moje candyhttp://uolinki.blogspot.com/2013/04/drugie-candu-u-olinki.html
    Robótki dla mnie to sposób na pokazanie, że coś umiem:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Robótki to dla mnie forma art-terapii, domowej terapii zajęciowej, kiedy problemy z kręgosłupem nie pozwalają funkcjonować poza domem. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super rzeczy chcesz nam podarować :).

    Z chęcią przyłączę się do zabawy.

    Robótki to dla mnie ...:
    - oderwanie od rzeczywistości, gdzie człowiek może choć na chwilę zapomnieć o problemach dnia codziennego,
    - możliwość sprawienia pojawienia się uśmiechu na twarzy obdarowywanej osoby,
    - możliwość ciągłego rozwijania się,
    - oraz ku uciesze mężów wydawanie pieniążków na coś "pożytecznego" hihi.

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam i zgłaszam chęć udziału w candy :)
    A robótki to dla mnie... taka odskocznia od rzeczywistości - jak coś sobie dłubię to nie myślę o kłopotach na przykład, forma ćwiczenia cierpliwości ;) .. Robótki to jest po prostu to co tygryski lubią najbardziej ;)

    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję zasłużonej wygranej !!!

    Z przyjemnością pomarzę o Twoim wspaniałym prezencie, bardzo by mi się przydała taka kolekcja koralików !!! Bransoletka cudna !!!

    Robótki to dla mnie lekarstwo i terapia, szczególnie haft krzyżykowy wymaga skupienia uwagi na tym co się robi. Nie mają wówczas dostępu czarne myśli, problemy zdrowotne czy codzienne. Jest natomiast radość z kolejnej gotowej pracy, która np. będzie prezentem dla kogoś miłego lub ozdobi mój dom.
    Hafty towarzyszą mi zawsze - w szpitalu, w przychodniach i na wczasach również:)Pomagały i pomagają przetrwać trudne chwile.
    Internet oraz moje koleżanki sprawiły, że nie wiem za co się zabrać - tyle jest ciekawych rzeczy do zrobienia i ciągle człowiek uczy się czegoś nowego.
    W dodatku, ile najróżniejszych przydasiów potrzebnych - dzięki temu napędzamy gospodarkę i walczymy z bezrobociem :):)

    Robótki to po prostu przyjemność, która nam się należy po przepracowanym dniu w pracy i w domu !!! W dodatku ta przyjemność odpręża, wycisza i pobudza nas twórczego działania w najróżniejszych dziedzinach .

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam sie do candy
    http://zlawampirzyca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. odbędzie się losowanie czy wybierzesz najciekawszą odpowiedź? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. "Robótki to dla mnie..." - wyzwanie do tego , aby pojawiały się w mojej głowie nowe, niepowtarzalne, całkiem spontaniczne pomysły, które mogę z pasją realizować! Pozdrawiam ciepło i wyrażam chęć mojego udziału w candy.Pozdrawiam.pa

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja też się zgłoszę po te cudowności =)

    Robótki to dla mnie sposób, w który mogę wyrażać siebie i swoje myśli. Mam nadzieję, że nikt nigdy nie przeszkodzi mi w robieniu tego.

    kamilove-arcydziela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jejk, jejku :)
    Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Koszmarek,
    zalinkowany baner dodałam na samoistnie.blogspot.com
    Robótki to dla mnie chwila zapomnienia, czas kiedy mogę poczuć się sobą i uciec od wszystkich zmartwień.
    Pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się! ;)
    Robótki to dla mnie wspaniale spędzony czas, radość i ... nie wiem co bym baz tego zrobiła.
    Nie mam bloga, ale już pędze wstawiać informacje na fb.
    Mój e-mail suzie@autograf.pl

    Pozdrawiam
    Suzie

    OdpowiedzUsuń
  40. Robótki to ... inny świat - bez wojen, chorób, podatków... Lubię w nim znikać :)
    Banerek na http://boprzydasie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Robótki to...dla mnie oderwanie się od rzeczywistości.
    zapisuję się i pozdrawiam Sabina

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się. Fajne przydasie.
    Robótki to dla mnie...wycieczka w inny wymiar gdzie jestem tylko ja i moje pomysły. To mój świat gdzie mogę całkowicie bez pomocy nikogo stworzyć coś od A do Z.

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczności dla nas przygotowałaś.
    Robótki to dla mnie
    - pasja - chwile spędzone na przyjemności :)
    - sprawienie innym radości moimi pracami :)
    - a jak twierdzi mój brat wydawanie pieniędzy na mało potrzebne rzeczy :)))
    oczywiscie zgłaszam sięco candy banerek juz na pasku bocznym http://robotkowaszkatulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. wspaniałe candy, cieszę się, że tu trafiłam, szczególnie bransoletka śliczna :) z chęcią dołączam do obserwatorów, a banerek znajduje się na moim blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    Robótki to dla mnie prawdziwa i czysta przyjemność, oraz, jak na razie, jedyne wynalezione lekarstwo dla moich "niespokojnych rąk" ;)
    pozdrawiam!! :)
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. zgłąszam się
    Robótki to dla mnie.. relaks, odpoczynek po cięzkim dniu, ucieczka od myślenia o codziennych problemach, wyrażenie siebie przez tworzenie, przekonanie się, że jednak się potrafi, sposób na sprawienie innym niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  46. Dołączam się do zabawy :)

    "Fraszka o robótkach" (*ton bardzo uroczysty*)
    Robótki to dla mnie sposób na smutki,
    dzięki nim ozdobię swe uszy i butki,
    i uszyję chustkę, gdy w nosie mam glutki.
    *kurtyna*

    OdpowiedzUsuń
  47. Z przyjemnością dołączę do zabawy.
    Robótki to czas tylko dla mnie. Moje szmatki, wełenki i koraliki. Z plątaniny włóczek, z kawałków szmatek czasem większych czasem mniejszych składam , szyję, dziergam , plotę wszystko co zobaczę w mojej wyobraźni. To sposób na zmęczenie, na zapomnienie o troskach i radość z efektów mojej pracy. ozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Prawie na ostatnią chwilę, ale zapisuję się.:) Robótki dla mnie to ukojenie. Gdy nie wiedziałam, czy nie stracę pracy, one pozwoliły mi zapominać o kłopotach, dzięki nim zniosłam tę całą nerwówkę.:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  49. To ja też :)

    Robótki to dla mnie tworzenie tego, co powstaje w mojej głowie i radość z tego co wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Robótki to dla mnie wytchnienie,
    Ucieczka od zwykłych trosk,
    Gdy pryska kolejne marzenie,
    Wiara się topi jak wosk,
    Tworzenie wciąż budzi nadzieję,
    Że gdzieś jest piękniejszy świat,
    Że w końcu te chmury rozwieje
    Zbudzony przez serce wiatr.

    Buziaki ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. zapomniałam dopisać co to dla mnie robótki :)
    Pasję tworzenia, a przede wszystkim odkrycie tego że coś wychodzi z tego co zrobię odkryłam w grudniu 2012 r od tego czasu robótki moje stały się dla mnie czymś szczególnym, czymś czego słowami nie da się wyrazić... W natłoku obowiązków dnia codziennego "robótki dla mnie to przejście w inny świat... Świat beztroski, pełen niesamowitych niespodzianek i odkrywania nowych w głowie miejsc tworzenia:) ..."pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słowo :)