środa, 13 sierpnia 2014

Cupcakes and other dessert (1)



 Witam Was serdecznie, coś dawno mnie tu nie było, ale to dlatego, że dłubię głównie ten pled, a jest on sporych rozmiarów więc i czasu i energii na niego potrzeba. Jednak jestem dobrej myśli i chyba do końca sierpnia go skończę :) W przerwie nasunęło mi się kilka pomysłów na UŻYTKOWE rzeczy, ale tym razem związane z moim szyciem. Do tego będę jednak potrzebowała kilka hafcików, które będą powstawać w czasie wolnym od pledowych zmagań :)

Oto pierwszy z nich - obrazek SODA "Cupcakes and other dessert" - podobał mi się on od dawna, gdy wiele dziewczyn zmagało się w nim w RRach, ale nie było jakoś okazji aby go zrobić samemu. Odleżał swoje w teczce i teraz jest jak znalazł :) Kolorki dopierałam na oko, więc nie są tak jak w oryginale, ale myślę, że nie wyszło mi najgorzej. Jak sądzicie?


Dzięki tym przerywnikom, chyba będę tu gościć częściej! Dziękuję tym, którzy tu ciągle zaglądają :) Pozdrawiam :*

8 komentarzy :

  1. świetny hafcik :) też robię sobie takie przerywniki w trakcie większych projektów

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam oglądać ten hafcik, ale nigdy nie udało mi się dorwać do wzorku :) Babeczka wygląda smakowicie! Kolorki fajnie dobrałaś, nie ma się czego przyczepić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Babeczka śliczna, ciekawe gdzie wyląduje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna muffinka. Podziwiam ludzi z taka pasja i cierpliwością do robienia tych piękności

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, motyw babeczki sprawdza się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słowo :)