piątek, 9 maja 2014

Pudełko kartonaż

Takie oto pudełko powstało w zapomnianej już troszkę przeze mnie technice kartonażu. Materiał pochodzi z sukienki i spódnicy, co tu dużo kryć... recycling w czystej postaci :) Kropeczki, groszki... czyżby inspiracja Magdą M.?
Kolory najlepiej oddaje ostatnie zdjęcie:)





~~~~~~~~

Anna - koraliki miały być (tak jak u Zimnej:) na oczkach ptaszków, ale jednak zrezygnowałam z tego pomysłu i im je troszkę podrasowałam muliną :)

Dziewczyny! Dziękuję za wszystkie komentarze :) Uwielbiam gdy zostawiacie po sobie ślad, to jest takie inspirujące i motywujące!

7 komentarzy :

  1. Ale sliczne pudeleczko! Juz wiem do kogo zapisze sie na nauke kartonazu jak mnie najdzie :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wygląda, ale już Ci to pisałam... No ale się powtórzę ;p Podoba mi się. Więcej takich!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny recycling. Pudełeczko ma fajny zestaw kolorystyczny i ślicznie wykończone.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki recykling daje dużo przyjemności i jaki praktyczny na dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super!!! Bardzo mi się podoba!

      Usuń
  5. śliczne!prościutkie i wykonane z wielką dokładnością!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczniutkie! Wszystko elegancko się ze sobą zgrywa, cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słowo :)