niedziela, 29 grudnia 2013

Muchomory są i tu...



Plan był troszkę inny, ale wyszło jak wyszło :P Miała być polanka muchomorków przeniesiona na moją choinkę, ale jak się spodziewałam pozostało to w sferze planów. Głównie ze względu na to, że miałam po prostu mało czasu między Świętami a tym jak włóczka do mnie przyszła. Ale nic to! Może w kolejnym roku mi się uda (czy Wy też tak robicie, że plany, które w danym roku Wam nie wyszły przenosicie na przyszły, a i te czasami nie wychodzą??? Ja taką przypadłość mam -niestety).


Mimo, że muchomorki moje są dość małe to jest z nimi sporo roboty. Macie jakieś swoje patenty na te kropki? Wiem, że można dołączać nitkę w trakcie pracy, albo tak jak ja wiązać potem nitkę udającą kropki... Chętnie się dowiem, jak Wy byście sobie z tym poradziły :)


Odkryłam też, że moja serwetka całkiem fajnie sprawdza się jako tło do fotografowania! Chyba będziecie ją często widzieć :P


~~~~~~~~~~~~~~~~
mariola mazur - Co rusz szukam jej na nowo :P Dzisiaj na przykład chciałam złączyć kilka kwadratów od pledu i wychodziło różnie :)

bocia - Jak widzisz nie poddaje się i jestem dobrej myśli :) Jeśli chodzi o pomyślność w sesji to nie dziękuję (aby nie zapeszyć, bo i tym razem przyda mi się trochę szczęścia :).

Anna - Dziękuję :) Pozdrawiam Kochana!

Magdalena - Dziękuję za wizytę i komentarz :) Można gdzieś zobaczyć to co stworzyłaś?

Ania - Oj dziękuję, nawet nie wiesz jak się cieszę, że wszystko mi jak na razie idzie dość dobrze :) Pozdrawiam.

4 komentarze :

  1. Świetny muchomorek :)
    Szczęśliwego Nowego roku!
    Pozdrawiam - Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny muchomorek, a z planami to i ja też tak mam, dlatego od serca życzę Ci by se to na lepsze zmieniło w nadchodzącym Nowym Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muchomorek bardzo zgrabniutki! Z małymi rzeczami tak już jest, że sprawiają więcej kłopotu niż duże :))
    Szczęścia i powodzenia na sesji!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słowo :)