sobota, 26 marca 2016

Wielkanoc, Wielkanoc ....

 Te Święta są raczej w moim domu ubogie w ozdoby, zdecydowanie w tym prym wiedzie Boże Narodzenie i choinka z ręcznie robionymi ozdobami. Od zeszłego roku jednak postanowiłam i nad tymi dekoracjami popracować. Przed tegorocznymi Świętami... prawie na styk powstała kura :) Nie miałam schematu, widziałam jedynie zdjęcie podobnej kurki z tym, że na jajko w mini wersji na stylowych. Ja poszalałam z wielkością :) O mało nie brakło mi włóczki...dlatego na kurze dziury są tak mocno widoczne.



Spodobały mi się też koszulki na jajka w wersji usztywnianej, jednak ja usztywniać nie lubię to postawiłam na takie oto.... jednak coś mi jeszcze brakowało....


 .... radosnym akcentem były kwiatki i listki z koralików :)





I druga tura:




Wszystkim zaglądającym tu życzę Wesołych Świąt :)

5 komentarzy :

  1. Świetna kura :)

    Zdrowych, pogodnych, ciepłych,
    Świąt Zmartwychwstania Pańskiego,
    wypełnionych radosną nadzieją budzącej się do życia wiosny
    i wiarą w sens życia.
    Pogody w sercu i radości,
    a także kolorowych spotkań z budzącą się do życia przyrodą
    oraz serdecznych chwil w gronie rodziny i wśród przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna kura :-)
    Koszulki na jajka piękne, szczególnie te cudne kwiatuszki - miałaś wspaniały pomysł !
    Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - wesołych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale sliczności! Kura jest super! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie i Twoim bliskim życzę wspaniałych świąt. Wesołego Alleluja!
    Zrobiłam podobną kurę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kura, a ubranka dla jajeczek śliczne i bardzo praktyczne, bo można je potem rozebrać i jeszcze wykorzystać :) Pięknego, słonecznego Dyngusa!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słowo :)