poniedziałek, 14 kwietnia 2014

InaaDesign poleca :)



Sama lubię czytać takie wpisy, lubię jak przeglądając różne blogi czerpię z nich inspirację i energię do dalszego działania :) Postanowiłam, że u mnie co jakiś czas też będzie się coś takiego pojawiało, mam nadzieję, że przypadnie Wam to do gustu.

Pierwszy "odcinek" mojej serii będzie o herbatkach, ale nie takich zwykłych. Zaraz się dowiecie dlaczego :)
Produkty Skworcu to jest coś do czego wracam, a zaraziła mnie nimi bardzo skutecznie Mariola!

Co o sobie mówi sklep (cytat z ich strony internetowej):
"Skworcu.com.pl – przyprawy, herbaty czy kawy jakie oferuje nasz sklep internetowy to niezwykła propozycja, zupełnie odmienna od standardowych produktów dostępnych w Polsce. W skład naszego asortymentu wchodzi na przykład orzeźwiająca Yerba mate, oryginalna kawa smakowa (m.in. toffi, karmelowa, miętowa) czy też bardzo zdrowa i smaczna herbata zielona.
Postawiliśmy sobie za zadanie dostarczanie naszym Klientom tylko i wyłącznie świeżych, aromatycznych produktów oraz trwałych akcesoriów (np. pojemników na kawę). Herbata jaką oferuje nasz sklep internetowy jest więc nie tylko produktem oryginalnym, ale przede wszystkim aromatycznym i nadzwyczaj smacznym.
Z kolei wszystkie przyprawy, takie jak laska wanilii, imbir, gorczyca czy różnorodne mieszanki pozwalają stworzyć niezwykłe danie, które swoimi walorami zachwyci smakosza o największych wymaganiach. "


Powiem Wam, że sama podeszłam do tego na początku troszkę sceptycznie, ale wiem, że się myliłam i ciesze się, że spróbowałam :) W ramach dowodu, że na prawdę zakochałam się w tych herbatach, oprócz zapasu w szafce, może świadczyć fakt, że każdy z moich bliskich dostał w prezencie pod choinkę i kawkę i herbatkę :) 

A teraz przejdźmy już do konkretów :) Wszystko cokolwiek zamawiamy przychodzi do nas w takich oto torbach na zipa, dodatkowo każdy produkt ma jeszcze swoje opakowanie.... przez co produkt nie wietrzeje... chociaż uwierzcie mi po otworzeniu paczki....ten zapach... cudo!


....i kawka :)

A tu z bliska pokazane kilka moich herbatek, które akurat w tym czasie mam otwarte  :) Stety-niestety u mnie one znikają w zastraszającym tempie! :P

Od góry z lewej strony: Truskawki z czekoladą, Królewska malina, Miś Puchatek (jak się przyjrzycie to zobaczycie małe misie żelki), Słodka pomarańcza :)


Ponieważ sam fakt takiego spożywania herbaty bardzo mnie cieszy, to jednak nie do przejścia są dla mnie latające farfocle.... załatwiam to specjalnym kubkiem z zaparzaczem lub też ciasteczkowym zaparzaczem, który również powędrował do moich bliskich w komplecie świątecznym :)


Żeby produkt nam długo służył i nie tracił na aromacie używam puszeczek, które zakupiłam też w tym samym sklepie lub....


.... puszek z Biedronki :)


Teraz może napiszę Wam jeszcze jakie smaki uwielbiam:
- Miś Puchatek (KLIK) tu są prawdziwe małe misie żelki!  -cieszy mnie to jak dziecko! :P
- Królewska malina (KLIK) smakuje jak sok mojej babci z malin!
- Miód i malina (KLIK) j/w tylko z dodatkiem miodu :)
- Kaktusowa zielone (KLIK) za zielonymi herbatami nie przepadam, ale ta bije każdą na głowę :)
- Grzaniec (KLIK) idealny na zimę !

To na tyle, podoba mi się również hasło przewodnie, które mówi, żebyśmy nie płacili za kolorowe opakowania a za jakość :) Bardzo to do mnie przemawia! Ostatnim razem zamówiłam sobie też laskę wanilii - ciekawa jaka będzie... może użyję jej do jakiegoś deserku:)

Próbowałyście kiedyś?:)

Dziękuję Wam wszystkim za komentarze i przepraszam, że teraz mnie coś tu tak mało :) Ale poprawie się, mam już pomysł na kilka wpisów... zdjęcia też już prawie są :) Ściskam Was mocno! X


4 komentarze :

  1. byłabyś może zainteresowana współpracą?
    Jak tak to napisz;

    iza.wronska@wp.pl

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciało by się je wszystkie popróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to jestem wielka maniaczka kaw i herbat... Takich probowalam kilka, tam gdzie mieszkam jest malenka herbaciarnia... Niestety nie pamietam juz ani nazw ani z czym byly... Mam jeszcze malenka paczuszke nieotwarta, czeka na specjalna okazje! :D Musi byc pyszna, bo z pigwa...Jesli przepadasz za kawami to polecam mielona z aromatem kokosu, banana lub czekolady :D Zawsze kolezanka z Krakowa mi przywozila... ze sklepu Pozegnanie z Afryka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjadę na jakąś herbatkę... Kiedyś ;p Także nie wypij wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słowo :)