piątek, 28 marca 2014

Szydełko w dłoń!

Chciałam spróbować szydełkowych bransoletek ale w troszkę innym wydaniu :) Taka powstała dla mojej mamy, nosi się jej świetnie, więc jestem bardzo zadowolona! Mnie samej też się bardzo podoba, ale chyba na przyszłość muszę troszkę inne koraliki zastosować, bo te to za mala drobnica...i może jakiś kolor?


~~~~~~~~

Zimna29 - Oj to właśnie kolor, który najbardziej mi się podoba z wszystkich wyszydełkowanych :)

Paulyntolyna, Lex, Anna, Margo - Dziękuję bardzo! :D

Doriss - Dobra koloroterapia nie jest zła, mimo, że zimy jako takiej poważnej nie było to jednak troszkę szarości królowały :) Czas otowrzyć się na inne kolory, nieco bardziej soczyste :P

Arkadiusz Lenart - Dziękuję:) Miło czytać tak miłe słowa od twórcy tak wspaniałej biżuterii. Pozdrawiam:)

7 komentarzy :

  1. Genialna! To jak? co niebieskie to moje? :D
    Od razu mówię, jak będziesz pokazywała coś w kolorze niebieskim, to bój się włamania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowa! kolor, który pasuje do wielu rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bransoletka Ci wyszła ! Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa jest ta bransoletka. Zupełnie co innego. Zapraszam do mnie na Candy urodzinowe

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda bardzo ładnie i oryginalnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tutaj słowo :)